Saturday, April 14, 2007

Studentskiva


Studentskiva igår.
Började med förfest hos självaste Angelica "ANG" Callin. Hon fixade backslick på mig ty det var Stekar-tema på skivan. Förfesten artade sig bra och vi fick skjuts av hennes man till tornet.


Fick champagne som jag drack med stor aptit.
Sedan satte vi oss vid borden och småpratade och såntdär. Det var trevligt och några höll tal, tror jag. Sedan kom maten och vi åt lite parmaskinka och sådär till förrätt, Aptitretare, anyone?

Varmrätten bestod av kött, sås och kulpotatis typ. Också gott.

Sedan började det spåra mer och mer. Kommer ihåg att bonnkapället kom dit och spelade iaf.
Patrik tyckte nog inte att det var så kul när jag hetsade mig upp på scen och var jobbig.
Kul var det iaf.

Efter det här kommer jag inte ihåg så jättemycket mer. Jag kommer ihåg det stora hela men inte smådetaljerna (Vad jag sa, vad jag gjorde osv)

Jag powerspydde (när man går och spyr på samma gång, sen fortsätter gå) brevid Wille någonstans vid Bk. Bjöd på öl på 55:an. Kvällen slutade med kebab på five tastes.
Sjukt gott. Sedan gick jag hem till ANG och sov i deras soffa.

Kebaben var inte lika god när den kom upp igen dagen efter...

Hursomhelst var det en sjukt värd/kul kväll!
Tack Elevrådet!

No comments: