Friday, June 8, 2007

Dygnsrytm! Olé!

Angenämt!

Den 31:a tog skiten slut. Jag klarade den obotliga digerdöden vid namn skolan.
Jag var inte alls nöjd när dagen var slut, även om jag typ sov 10 sekunder på natten innan.
Mina ögon ville hänga sig själva i påsarna som befann sig under dem när jag satte mig på 202:an för sista gången i mitt liv (nåväl).
Där skickade jag också en helskönt mess till Carl.

Det löd:
"Känner du smaken Carl?
Smaken av frihet."

Träffade ANG och pratade med henne i bibblan. Sjukt kul hade vi med våra spårade konversationer. Hon är tokig den karln (Ja, jag skrev O med flit).
Vi bestämde också att vi bara skulle träffa varandra med cirka 15 dagars mellanrum. Det blir roligast så.
Hjälpte henne lite med hennes PA (hon var ju i alla fall ute i god tid) sen drog vi till någon lektion och slappade. Sen lunch som såklart smakade ovanligt äckligt.
Sodexho - Gör varje dag bättre. My ass!

Klippte håret i slutet av dagen och blev hemskjutsad av Doktor Moeses.

Helt ok dag faktiskt.

Sen så måste jag säga att jag inte alls hatar Sofi borin musin längre.


Avslutar med en välpassande citat från filmen Braveheart:

Freeedom!

No comments: