Tuesday, March 4, 2008

Barack/Hillary

Varför har han alltid blåa läppar på alla bilder?
Är det alltid kyligt när folk tar kort på honom?
Käkar han isglass varje gång han ska tala offentligt?
Eller kanske har han drukit för mkt monsterdricka.
Förmodligen har han väl lyssnat på den här låten lite väl många gånger.


Hillary har för övrigt bara upfuckade tänder.
Nån behöver räls. Och Listerine.
Och plackers. Och eltandborste.
Och flourtabletter. Och porslinsfasader.
Hon får akta sig så inte karius och baktus kommer och äter upp käften på na.



Sammanfattningsvis kan man säga att jag stör mig på deras munnar.


Det här var nog mitt värsta inlägg någonsin.

4 comments:

Enevroev said...

Det här är med största sannolikhet det bästa du skrivit på flera månader. LOVE IT!

Anonymous said...

Snormakaronen var ditt värsta.

Anonymous said...

Åhh, jag tänkte: "har han inte den låten är han ju sämst". Nu blev jag så glad Hannes! puss

Anonymous said...

K - Indeed