Wednesday, September 26, 2007

Saker jag ej förstår

1. Varför ser folk på top model?
Det är ju typ det sämsta som hänt på TV sedan de bytte röst på Björne i börjnes magasin.
Ändå så visar de säsong på säsong på säsong.

2. Hur kan jag göra så jävla goda schnitzlar?
Jag svär, om gud hade varit med i en kocktävling och mött mig hade han förlorat mot mina panerade mästerverk. Han hade också smakat dem och sagt: "Oh fy fan! Det var det godaste jag någonsin har ätit. Jag är inte värdig!

3. Varför förstår ingen charmen med Kenny VS Spenny?
Det verkar bara vara jag som gillar detta program.

4. Varför gör inte Varan-TV en comeback?
Alla skulle ju titta och skratta. Även om det inte var ett dugg kul.

5. Hur lyckas Serj Tankian (Sångaren i system of a down) överträffa sig själv hela tiden?
www.myspace.com/serjtankian - lyssna själva!
Världens bästa skiva kommer det vara. 23 oktober.

1 comment: