Monday, September 17, 2007

Småsaker i vardagen

1. Jag kom nyss på mig själv att säga: "Jävla fjärdedelsnot!" när jag satt och spelade ett världelöst spel på nätet.

2. Ska bojkotta frosties förevigt. De smakade verkligen inte som förr.
Smakade som vanliga jävla corn flakes. Köper man sockerflingor vill man ju få hål i tänderna!
Note to self: Häll alltid på lite extra strösocker när du äter frosties

3. Vissa av mina msnkontakter har en tendens att byta namn tusen gånger varje dag samtidigt som de loggar in och ut och in igen för att alla ska se hur coola namn de har.

4. Älskar att ha backslick efter att jag har duschat. Det ger mitt hår en volym jag aldrig sett förut.

5. Det bästa med att vara arbetslös är när man har munchies på kvällen/natten och går ner och plockar ihop ett alternativt smorgasbord med diverse läckerheter.
Igår var det: Riskakor med sourcream och onion-smak.
Två kakor med citronklägg i.
Några rutor marabou.
Mackor med smör.
Cola.

6. Det är jobbigt att vänta på sin lönecheck.
Har skulder och massor annat jobbigt. Annars är det bara jobbigt att vänta ändå.

No comments: