Wednesday, September 19, 2007

Salem al Fakeir

Jag gillar fan inte salem al fakir längre.
I början gillade jag hans härliga och glada attityd som visade stor spelglädje.
Samtidigt tyckte jag att han var en duktig musiker som kan spela allt från piano till trumpet.

Inte längre!!!

Nu blir jag ilsken varje gång jag ser hans glada motbjudande ansikte på bilder överallt.
Sluta vara så jävla uppåt och sprallig! Lägg ner din pretentiösa skitmusik som låter precis som Stevie Wonder, fast så förbaskat mycket sämre!
Klipp dig också för i helvete. Du ser ju ut som ett bergatroll som med en dålig hårdag!


Kolla bilden. Jag blir arg på riktigt!
Ögonen är fake.
Leendet fake.
De gula tänderna - O fy vad de är fake!
Håret - Hur fan kan det vara så mycket fake?

Nu ska jag ladda ner hans skiva illegalt och sedan slänga den jättehårt i papperskorgen på hårddisken.
Eller så ska jag bränna ut den och sälja den dyrt och bli rik som ett troll.
Ett bergatroll till och med.

No comments: