Saturday, October 11, 2008

Bära och dagens grova

Har jobbat för Peter Stormare idag när jag byggde scenen till Ladies Night.
Fick bära en miljon scendelar och sedan ytterligare en miljon delar till scendelarna.
Dock såg jag inte Stormare. Lite utav en besvikelse.
Men det är inte varje dag man får jobba för Peter Stormare iallafall.
Får vara glad för det lilla.
Dock hoppas jag att Martin Stenmark snubblar på den delen av
scenen jag jobbade mest på.
Det skulle vara jätteroligt. Blod och frakturer grejer.
Så ringer han till morsan och bara:
"Jag kommer inte heeeem ikväll!"
Ber om ursäkt för det där skämtet. Det var inte kul alls.
Inte ens kul för att det är så dåligt.
Nej jag föredrar grov humor.

Som de här skämten sagt av en feg fis som helst vill vara anonym:

Vad är det för likhet mellan en spik och arbogabarnen?
Svar: Båda behöver flera slag innan jobbet är gjort.

Vad är det för skillnad mellan en spik och arbogabarnen?
Svar: Spiken är redan död när man slår på den.

Vad är det för likhet mellan judar på 40-talet och arbogabarnen?
Svar: Båda blev mördade av tyskar.


Mjäk mjäk mjäk det är fan inte okej mjäk mjäk det där var över gränsen mjäk mjäk bla bla bla.
Whatever whatever, I do what I want!

1 comment:

Enevroev said...

I ran for congress, and I won! I do what I want bitch! I killed my intern and lied aboooooot it, I do what I want!

Serisöt dock, jag skrattade åt Martinvögsugminkuk-skämtet. Malin hatar mig fös det. Låt oss säga det. Puss.....!