Wednesday, October 8, 2008

Fucking Albania!

Inatt drömde jag att det var kärnvapenkrig i hela världen.
Allt började mellan USA och Ryssland såklart, de jävlarna.
Dock kan kärnvapenkrig med alla svampexplosioner och eld verka rätt coolt
men i denna dröm var det inte så.
Nu skulle nämligen sverige bli attackerat.
Och av vilket land då?
Albanien.
Vad fan har de emot oss egentligen?
Vad har vi gjort för att förtjäna en atombomb över vårt fina land?

Dock lyckades jag överleva genom att stå på en säng i flytande
lava som sedan stelnade för att jag kastade isbitar på lavan.
Då blev den rätt behaglig att gå på.
Efter det minns jag att vi kollade på svt där Heather Locklear läste nyheterna
(på klockren svenska) men var tvungen att ta pauser för att hon var så upprörd.
Sedan vaknade jag. Kallsvettig. Skrikandes.

Min tolkning är att jag fortfarande är lite bitter över sveriges
likaresultat mot Albanien i VM-kvalet.
Eller att jag är smygkär i Heather Locklear, även fast hon är en fruktansvärt dålig skådespelerska.

Vad är er tolkning?

2 comments:

Anonymous said...

Min tolkning, eller slutsats, är att jag inte är som du ändå, alls. At all...

Anonymous said...

jag tror du är sällskapssjuk, THE CHURCH IS BURNING-syndromet. :)