Saturday, October 25, 2008

Fragen

Hade inget att göra (skräll) så jag läste Alex Schulmans svar på frågor, på 1000apor.se
Först och främst förlorar jag hoppet för mänskligheten när folk våldför sig på språket i sina dumma jävla frågor.
"tjjaaa aleks!!!!! är du rolig när du inte skriver din blogg annars eller är du baraa rolig i bloggarna:-p?"
Jag, som inte alls är någon kung på att skriva, får spasmer av frågorna. JAG!
Måste sitta och göra downs-ljud medan jag läser frågorna för att få dem att kännas normala.
Det var dock en fråga som fångade min uppmärksamhet.
Den löd:

Varför lever inte er humorsajt upp till ordet humor?
– Jag vet inte. Vi jobbar på det. (Schulmans svar)


Jag ska inte hyckla och säga att sidan suger då jag skrattar åt flera saker på sidan
men den där frågan var fan klockren. Så härligt självsäkert irriterad.

Nu ska jag dricka pommac - världens bästa läsk (efter Vanilla Coke, Trocadero och några till)

Sen en sak till, lite försenat:
Anton fyller 13 år idag!
Grattis Anton och välkommen till puberteten!

No comments: