Friday, October 17, 2008

Yearbookhets

Jag gjorde yearbookyourself, det nya svarta.
Fast istället för att se hur jag blev som man under cirka
50 år valde jag att kolla hur jag skulle se ut som ett fruntimmer.
Lägger bara upp de bästa, mina favoriter.


Konstigt att den här fick vara med bland kvinnornas del. Det där är ju inte ett kvinnligt utseende. Kläderna och "frisyren" - it doesn't make sense.
Det är som att någon har skurit bort en bit från ena sidan av håret.
Sen en sak till - skymtar man inte ett adamsäpple?
Shemale klapp klapp klapp!

Visste inte att jag var så lik pruskiluskan (eller vad fan hon heter) från pippifilmerna.
Här ser jag dock något mer vacker ut. Säga vad man vill om mina glasögon. Men det var ju mode på den tiden. En klassisk popcorn-firsyr är pricken över i:t.
En sur tant med downs. Sen riktigt fult halsband.
Ger bandet The kristet utseende ett ansikte.
Ett ansikte med lite för högt hårfäste.

Denna är fan inte okej. Snygg peruk din lilla transa!


Varför har jag julgranspynt på huvudet? Jag var nog ironisk.
Eller så är jag flintskallig på grund av cellgifter och var tvungen att hitta en tupé, snabbt!
Denna var billigast. 29,50 kr på tiimari.



Would you hit that? I know I would. Sjukt het. Knullbar, helt klart.
Lite "the girl next door"-känsla över denna. Fast med mer slampig attityd.




Klart man måste göra en freakshow också. Tycker ändå jag är lite lik Sabrina tonårshäxan.
Hatar det programmet för övrigt. Jävla häxor!

3 comments:

Anonymous said...

youre sick.

Anonymous said...

den sista bilden blev bra...........

Anonymous said...

Näst sista bilden såg ju ut precis som du brukar göra med långt hår, var den verkligen fejk?