Thursday, January 31, 2008

Lite hat för dagen

Idag hatar jag:

Alla applications på facebook
Jag vill inte bli pirat,vampyr eller gå med i fucking armies.
Trycka ignore för den hundraförsta gången.

Alla som slåss mot fildelning
Vi TÄNKER inte sluta!!!
Och era reklamfilmer kan dra åt helvete.
Ni når ändå bara fram till folk som redan "laddar schysst".
Hörde du det, jävla Torkel Pettersson?

Mat-Tina i aftonbladet
Sellout.

Allt om Britney Spears
Fy vad ful hon är. Och äcklig.
Jag vill inte se. Jag ska inte behöva se.
Aftonbladet.se envisas med att ha hennes blekfeta anlete överst på sidan.

Idol-Danny
Sluta synas överallt.
För övrigt såg jag hans "band" E.M.Ds singel bredvid kassan
på konsum i Lambohov. Där vet man att man nått toppen på sin karriär.

Mitt onormala sömnbehov
Jag har försökt att gå och lägga mig tidigare. Flera gånger.
Ändå så snoozar jag tills klockan är för mycket.
Måste det vara så skönt att snooza?

No comments: