Sunday, January 20, 2008

Startar bojkott

Femtifemman, eller snarare femtifittan har höjt sina någorlunda bra priser till urusla priser.
Detta gör mig fly förbannad.
Visst, jag kan gå med på att betala 1000 kronor för att lämna in jackan till ett otrevligt svin till kassör men jag täker fan inte gå med på att betala mer för en veckans.
Veckans öl - den heligaste av de heliga.
Ska Femtifittan ha samma pris som snobbmaxim?
Vad fan är det som händer?

Jag hatar ägaren. Den där oooootroligt feta, fula, äckliga manshoran/fittbögen som förpestar femtifittan med sin svettiga närvaro.
Jag tänker inte gå dit på jävligt länge. Äckliga jävla skitställe.
Detta ger mig lite pepp till att söka jobb så jag får pengar och därmed kan gå till andra ställen, bättre ställen.
Allt annat duger, till och med Plaza.
Och då är det extremt.
Fruktansvärt extremt.

För övrigt var det en bra kväll.
Fick en custom made hamburgare till ett vrakpris av Enerötterna.
Man har iaf några vänner i denna mörka värld.



Well...that's my mama!

5 comments:

Anonymous said...

Ölskatten har ju höjts ditt lilla sär...

Anonymous said...

Med 4 kr?
Jaha isåfall riktas allt hat i inlägget mot alliansen istället.

Men jag hatar fortfarande ägaren.
Han förtjänar att bli nerputtad från ett högt hus.
Han ska inte dö, han ska bara skada sig riktigt illa.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

4 kronor är mycket för en arbetslös. Det är fan åtta pantburkar.

Hannes Asplund said...

Du kan ha pantburkar.

Anonymous said...

På systemet ska det bli typ 05-2kr och på krogen kanske 2-4kr. Välkommen till den nya, lite hårdare världen =( (Vinskatten ska sänkas, så du kan ju passa på att komma ut ur garderoben)