Wednesday, January 9, 2008

Trailers

Här är tre trailers som gör att jag får lite panik för att jag vill se.

1. Iron man
Har man en black sabbath-låt som huvudsoundtrack så kan det bara bli succé.
Jag kommer tycka den är bra även om det suger hårt.

2. 10 000 B.C
Säkert meningslös film i samma stil som 300 men verkar sjukt cool.
Jag älskar datagjort.

3. Hancock
Will Smith är king. En superhero som är lat. Låter bra och skojsigt.


Sen så kommer ju den där Cloversfield där nåt monster slår sönder manhattan.
Sånt måste man ju se.

Jag är för övrigt helt sjukt sugen på isbergssallad nu.
Vet inte varför. Hur ofta brukar JAG ha salladsug istället för sockersug?

Dagens grova: Du är en värre förälder än bobbys mamma och pappa, tillsammans.

(Den ska jag säga till pappa ikväll, på skämt dock.)

No comments: