Monday, June 9, 2008

Back in black

Schysst av mig att säga till att jag skulle bort i 4 dagar.
Själv tycker jag det var bra gjort.

Jag har varit i Sörmland nämligen.

I fredags firade jag min kusin Per när han tog studenten. Han var glad och sådär studentnöjd
när vi mötte honom vi skolan. Vi hängde lite skit runt hans hals och skämtade lite gulligt medan vi gick till deras flak som hade ett fint motto:
"40% av sverige kvinnor är nöjda med sitt sexliv.
Vi hinner inte med alla!"

Det var nog Per som kom på det. Sexistjävul som han är.
Det är dock kul att de hade en tjej i sin klass.
Var hon lesbisk eller blev hennes förslag nedröstat?

Sedan blev det studenmottagning med smörgåstårta och hela kittet.
Där var hela släkten samlad (Ja till och med Nils) och det var varmt och trevligt.
Per kom efter bara någon halvtimme och var ännu gladare och mer uppåt än vid flaket
(undrar varför). Detta humör steg i takt med de drycker han inmundigade (Troligtvis alkoholhalt över 5 %).

(Han blir så stor snyfft *tår i ögonvrån*)




Efter detta åkte jag med Love och Kerstin till Västerås och stannade där över helgen.
Jag hann med att bränna sönder mina axlar när vi badade (lyckligtvis körde vi iskalla handdukar på våra ryggar så att vi brölare som valrossar av välbehag när de bedövade smärtan) samt att köra backträning med majorbrorsan som tvingade mig att köra en sista gång i backen för att sedan pressa i mig en äcklig powerbar (chockladöverdrag my ass)

Löpte gjorde jag också i spåret i Västerås. Det sämsta var uppförsbackarna och det bästa var inget. Eller jo när vi vara klara var bäst. Och pasta carbonara på kvällen var fint också.

Men nu är jag tillbaka och ska hetsa lite om Aftonhoran och fuckiren igen.
Jobba idag? Njaa...
Springer hellre spåret t o m. Inte för att jag måste på grund av nyårslöftet för juni utan för att det är skönare/roligare/bättre/trevligare/sundare än att jobba på den där.
Onsdag jobbar jag nog sista gången med att boka bankmöten.

Ska söka in till marknadsundersökningsgrej istället. Det blir nog lite roligare tror jag.
Funkar inte det får jag väl skaffa nåt normalt/riktigt jobb...

Snart dags för Rage i Hultsfred och bolagetfödelsedag dagen efter. Känns bra.

Och snart juli med filmatiserad Cp-lista. Det får nog bli en nyskapat cp-listanblogg i och med det. Kommer bli kul och folk ska hjälpa till annars dödar jag någon.
Eller åtminstonde säger till på skarpen.

No comments: