Tuesday, June 24, 2008

Jag drrrarrr nu

Fred och Kärlek nu!
Packat sista precis och väskan blev som vanligt omänskligt överfull.
Det är ju tur att jag har dåligt packningsinne.
Filosofin än: Tänk om...

Exempel: Tänk om jag börjar gräva efter nått och lyckas sparka ut typ 5 kalsonger in i en tornado så att alla de försvinner? Då är det ju viktigt att han 5 till så att säga.

Eller tänk om jag bestämmer mig för att ha på mig alla kläder samtidigt en dag och råkar ramla i en bajjamajja. Då är det bra att ha dubbel upplaga av allt. Don't you think?


Just nu väntar jag på Erik som ska komma och hämta lilla mig.
Jag laddar med The Move i pappas stereo.
Grymt fett med para, som jag då brukar säga.

Nu kom Erik
HÄJ!

PS. Axel var fan har du gjort av den turkosa sovsäckenskorven?
Jag hatar den blåa. Den tar ju upp hela väskan.
Dåligt om du har tagit den till uppsala.
Fruktansvärt dåligt! FY FAN!

1 comment:

Anonymous said...

Var den befinner sig är mellan mig och sovsäcken. Köp en egen för tusan.