Tuesday, June 3, 2008

Fått svar på Obamas mun

I ett tidigare inlägg undrade jag varför Obamas mun var blå.

Jag har nu fått mitt svar, och jag kan väl inte säga att jag är överraskad.
Kolla denna artikel.

Alla de senaste amerikanska presidenterna/presidentkandidaterna har nåt fel med sina munnar.

Bush den yngre - Läspar och har en överläpp som har någon konstig nedåtpekande kant på sig

Bush den äldre - Ett ljud som jag tänker på när jag ser denna bild:
MJÄPP MJÄPP MJÄPP MJÄPP! Bara en sån sak. Munnen ser liksom ut att säga så.

Al Gore - Använde sig av sin mun när han sa serial istället för serious och därmed blev the laughing stock of the world i ett south park-avsnitt.

Bill Clinton - Munnen är äcklig utan att se så vidare värst äcklig ut.

Hillary - Vidriga tänder. Ser sådär gula och brittiskt teförstörda ut.

Obama - Som jag sa. Freakblå. Och nu också snark och andedräkt. Ingen höjdare.

McCain - Ingen färg på läpparna.

Edwards - Tänk jokern i Batmanfilmerna (När Jack Nicholson spelar honom)

Kerry - Don't get me started on Kerry



Sådär slår man rekord i hyperlänkar.

1 comment:

Anonymous said...

Hahahah jag dör hannes fy fan vad klockrent"!mjäpp mjäpp...jag ser mig verkligen dig o han stå o mjäppa åt varandra hhahah...jobbigt o han ett utseende som ser ut som att man gör jobbiga ljud...angående bill clintons mun har jag alltid tyckt att den ser len ut...lite oskuldsfull. han är nog noga med att använda lypsyl den mannen./TajnaRajna