Monday, June 23, 2008

Som klister

Vad fan håller jag på med?
Sitter och lyssnar på Sean paul fast jag borde packa till Piss and Löv.
Det är fan inte okej att lyssna på "Sean paul - like glue" utan att vara ironisk.
Jag skyller på att jag är salongs.
Salongsskäms är känslan alltså.

Men festival imorrn. Blir sjukt värt.
Ska ringa alla när jag är full mitt på blanka dagen.
Ingen kan vara säker.
Dock tror jag att BrorAxel, Linnea, Ebba, Karl Eneroth, Theresia och några till ligger bra till.
Lågt odds på dem.


Theresia och Ebba var sjukt bittra att jag inte skrev grattis på studenten till dem i min blogg den 13:e juni.
Så här kommer det:
Grattis på studenten! Lycka till i livet och hoppas att ni får ett bra liv bla bla bla.

6 comments:

Anonymous said...

VAR ÄR JAG
FÖRSÖK 2

Anonymous said...

TORRES <3

Anonymous said...

Du är inne på min blogg.
Och ja, torres <3

mer bara ebba said...

Määäh! kan behöva lite uppmuntran när jag 6 h om dagen badar med 5åriga tjockisar som vägrar att släppa linan eller plattan! (I hate my life!)

Anonymous said...

Heter det inte grattis TILL studenten. . . ?

Enevroev said...

"City of Karl Eneroth! MYAAAAAAM-MYAMM-MYAMM-MYAMM"

Det var så vackert klockan 01:55 =')