Wednesday, July 29, 2009

Olof-dagen

Jag tänkte storhandla (nåja) så att jag har munchies hemma på nätterna.
Lite bacon, lite pirog, lite(r) mjölk osv.
Sedan ska jag tvätta då kalsongerna (kalsongen) i skåpet sjunger på sista versen och ser ut som en mindre klänning.
Det finns också chans att jag åker till nautilus och styr upp lite där också.

Men först ska jag fixa en skiträkning från norge som inte går att betala i Sverige tydligen.
Jävla sovjetstat.
Men Camilla fixar, annars är jag körd.

Hon kommer även och hälsar på på fredag vilket ska bli sjukt kul.
Vi ska köra av rälsen som de tåg vi är.

Ikväll ska jag träffa tjat-Erik som ska ha en av alla sina vansinnesfester i sin "nya" lägenhet.
Bådar aldrig gott när Eneroths ordnar fest/förfest.

Sedan kan jag tillägga att jag har förstört min dygnsrytm igen.
Nu går jag aldrig upp innan 12.00 iallafall vilket känns skönt.
Man kan ju inte ha jobbrytm i kroppen hela tiden.

Jag har namnsdag idag. Kräver att bli firad till max.

4 comments:

Diamond Champagne said...

grattis på namnsdagen!

Loke said...

gratt

Alla said...

Vi tycker det är dåligt att du inte kommer till Hanna ikväll.

Hannes said...

Haha "alla"