Monday, July 13, 2009

Världens bästa ANG

Idag blev jag brutalt väckt av telefonen.
Till min lycka svarade jag som jag aldrig brukar göra om någon ringer innan klockan 12.00.
Det var självaste ANG som ringde.
Hon hade två gratisbiljetter till Sonicsphere.
Där ett flertal grymma metalband spelar.
Metallica är ett av dem till exempel...
Så nu ska jag tillbaka till Hultsfred en kortis.
Denna gång utan massor äcklig packning och bögtält.

Älska ANG!

Lite intressant kuriosa: Det var ANG som fick mig att aldrig mer kunna dricka jäger.

4 comments:

wrafter said...

Bögfitthora. Varför ringer hon inte mig istället vid sådana tillfällen? kuksatanhelvete.

Hannes said...

Kolla blocket/tradera.
För billigt där såg jag.

ANG! said...

JAG GILLAR INTE DIG WRAFTER. DET ÄR DÄRFÖR.

wrafter said...

Jag gillar dig.