Monday, July 20, 2009

Sonicsphere

Herregud så bra Metallica var! Till och med fittan till trummis var okej.
Och Hives levererade lika starkt som bara de kan.
Jag fick också vara med om en wall of death under Machine Heads (?) konsert.
Jag var rädd och dog på grund av liten kropp men det var spännande ändå.
Nu har jag träningsvärk över hela kroppen men det är så det ska kännas efter flera bra konserter.

ANG hamnade i sjukvårdstältet nån gång under festivalen, vilket hon alltid gör när vi två får för mycket frihet/alkohol att leka med på festivaler.
Men sedan var det bra igen så vi fick umgås lite.
Ett tack till ANG för biljetten och umgänget!

Söndag var hemsk. Jag sov lite på tågstationen så jag missade mitt tåg.
Fick gå i spöregn (tack smhi) till en bankomat och ta ut pengar så att jag kunde köpa ny biljett.
Sov lite till och höll på att missa tåget igen.
Sov på tåget, sov på bussen och vaknade hållplatsen innan min.
Lyckades somna om på 3 sekunder så jag ändå var nära att missa den.
Kom hem och sov bort resten av dagen förutom på natten då jag gick ner och åt äckliga munchiesmackor.

Note to self: Jag måste handla hem gorbys och mikropizzor. Ost iallafall så att man kan smälta det med ketchup på mackan och göra egen pizza. Det här med mackor och smör fungerar bara inte längre.

No comments: