Monday, August 17, 2009

Dissen tillbaka till Isac

Ni kommer väl ihåg hans söta lilla diss:




Här kommer adams och mitt gemensamma svar:




Text:
Hello my name is Isuck
Yes I know you suck, but what is your name?
I SUCK!

Du luktar skit din jävla parasit
Att dissa Isak ska göras till en rit
Du tror att du är bra men du går på en nit
Det finns inte mycket mer som rimmar på it
Så jag drar till med ett nödrim där
(Vilket då? Vaddå vilket då?)
Frigolit!

I din film sa du fuck you
Vad fan trodde du?
Fuck you 2
Bara en sak är sämre än du
Och det är TexCrew, TexCrew*

Du säger att jag inte får ligga
Det är fan sant, men din mamma brukar tigga
Att jag ska ta henne i rumpan
Hahaha...Aldrig i livet stumpan.

I din film sa du fuck you
Vad fan trodde du?
Fuck you 2
Bara en sak är sämre än du
Och det är TexCrew, TexCrew

Du säger att jag super i alla tider
Jag dricker iallafall inte cider
Din Gay!
Med pubes på hakan
Jag knullar din mamma ändå upp till moderkakan
Så varför står du här och dissar oss
När det enda du kan göra när du röker cigg är munbloss

I din film sa du fuck you
Vad fan trodde du?
Fuck you 2
Bara en sak är sämre än du
Och det är TexCrew, TexCrew

I din film sa du fuck you
Vad fan trodde du?
Fuck you 2
Bara en sak är sämre än du
Och det är TexCrew fucking TexCrew.


*TexCrew är en bastuklubb eller liknande som Isac är med i.

4 comments:

Eneroth said...

Älskar!

mallan said...

Mvg på den. Som vi har väntat med spänning

Hugin said...

Jag applåderar! Linköping applåderar! Internet-världen applåderar!

Axel said...

FÖR bra :) gillade munbloss-grejen och att hannes verkar så sjukt seriös i videon :D