Friday, August 21, 2009

Veganerna

Hittat mer kul i lådorna.
Bland annat en teckning jag fick av Love på någon födelsedag.
Han hade inte ens orkat leta upp ett vitt papper så han tog nåt gult reklamblad och ritade på baksidan.

Men det bästa jag hittade var ett skivomslag jag hade gjort i bilden.
Gruppens namn: Veganerna
Låtlista:
1. Inget kött
2. Sojabönor
3. Grönsaksfärs
4. Köttfärslimpa utan kött
5. Kött är blä
6. ABCDEFKött
7. Heja veganer
8. Tyskt kött = blä
9. Grönsakslandet
10. Smaka på soja
11. Ät grönsaker för fa-an
12. Sojaböner ger mig ilska
13. Bögkött
14. Tugga på morötter
15. mmm...majs
16. Mustiga ärtor
17. Rösti

Hittade en skiva som hette Järn-hits också men den var inte lika rolig.

4 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

haha...Rösti.

Hannes Asplund said...

Ibland får man till det ändå.

Kerstin said...

Jag tycker att du ska fota av Loves teckning, jag vill se!

Loke said...

Fyfan, du bara dissar alla mina presenter. Här lägger man ner tid och kraft för att göra dig glad och så får man inget tillbaka...inget.