Monday, August 17, 2009

Upp och ner

Gårdagen var som en hiss.
Först gick den upp till toppen när jag upptäckte skatteåterbäring på kontot.
Sedan åkte den ner lite när det strulade med CSN samtidigt som jag sköt upp allt som är lite jobbigt innan flytten till Uppsala.
Sedan upp igen när jag åt renskav som fan var det godaste jag varit med om.
Efter det gick det åt helvete igen.
Läste i aftonbladet att Onkel Kånkel hade dött.
En sorgens dag.
Vila i frid.

Idag har jag dock varit hos tandläkaren.
Inga hål men en tand som "såg konstig ut på röntgenbilden".
De ska ta upp den under sitt nästa möte och återkomma.
Slapp betala eftersoma att mamma skämmer bort mig med abonnemang.
Tandsköterskan var snygg och jag stal en sköldpadda som jag gav som en
kärleksgåva till Erik.
Hoppsan vilka dagar.

No comments: