Tuesday, July 20, 2010

Garage sale!

Jag har hittat så mycket intressant skräp som jag tydligen tyckte var viktigt att spara på när jag flyttade till Uppsala.
Ska under tiden jag rensar ge er en lista på allt skit jag har hittat.

En kartong fullproppat med VHS-filmer (Vad är VHS?).
Några av filmerna i denna kartong:
Den okände Mr. bean.
Järnjätten.
Robert Gustavssons Rundgång.
Tom & Jerry.

En påse med studsbollar, strandracket-bollar och små gula mjuka tennisbollar.

Ett diplom i handikappcurling. (Jag var funktionär)

En hund täljd i trä som har färjestads hockeydress på sig.

Ett afrikanskt pussel.

Findus-bokhållare.

Skivor i alla dess vidriga former:
Feven
Tribal Inks-singel
Singel med Scooter.
Samilngsskiva med Europe.
En miljard absolut music-skivor.


Orkar inte skriva mer. Finns så mycket jävla skit.

5 comments:

Loke said...

Hjalle o heavy?

Hannes said...

Fann ej.

Loke said...

Do'h!

Eneroth said...

Hjalle o Heavy vill man ju ha!

Kerstin said...

Du kanske inte hittade Hjalle & Heavy för att Love har tagit den...