Monday, July 26, 2010

Läkarsvar

http://tryyourpulse.blogg.se/2010/july/utkast-juli-25-2010.html#comment

Du gäspar hela vägen till banken.
Jag gäspar åt ditt inlägg.

Och eftersom du inte verkar veta förskollärare (inte förskolElärare) förväntas göra hänvisar jag dig vänligen till läroplanen för förskolan. Varsågod!

Kul att du följde mitt råd att korrekturläsa inlägget, såg mycket bättre ut nu.
Dock förlorar inlägget all sin pondus iochmed att du rättade till de fel som jag pekade ut.
PEDAGOG'D BIATCH!

Skönt att de ska införa(infört?) intervjuer för folk som vill studera till läkare för övrigt.
Just saying...



PS. Egentligen är hela den här diskussionen onödig då det är Karl Eneröv som startat alltsammans genom att använda mitt namn när han fyllekommenterade.
Det kan ju inte ens läkare genomskåda. Karl Eneroth är nya Jimmy Jump.

No comments: