Wednesday, July 28, 2010

Varför jag inte hatar Justin Bieber

Första gången jag såg Justin Bieber i något sammanhang var jag säker på att han skulle
bli mitt nya hatobjekt i hela världen. Jag var så säker att jag började satsa pengar på unibet att det skulle ske. Han är så jävla ung och rik och lillgammal osv
Enkel att hata liksom.

Men jag kan bara inte.
Tro mig, jag har försökt.
Flera gånger har jag börjat skriva facebookstatusar med argt innehåll riktade mot honom.
Samma sak med bloggen.
Varje gång suddar jag ut allt eftersom magkänslan sagt ifrån; att det var dålig smak.

Jag vet inte varför.
Jag BORDE ju hata honom, sådan är ju jag som person.

Men jag tror han har charmat även mig, så enkelt är det.
Hans musik suger fortfarande jättemycket (förutom den på skämslistan, Axel) men jag hatar honom inte för det.
Det är ju Salem som är till för att bli hatad för allt han, i den här bloggen alltså.

Så nu tänker jag välkomna detta jag känner för Justin, och erkänna att han är skön.
Hoppas att han klarar av puberteten bara. Vore trist annars.

No comments: