Wednesday, October 24, 2007

Ja, sås

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2007/article1079441.ab
Fråga angående låtval nummer 8:
På vilket sätt har den betydelse?
Har den låten förändrat massor människors åsiket till det bättre eller har den kanske revolutionerat popmusiken?

Varför bryr jag mig ens? Jag har ju inte tittat på Idol sedan min gode vän Oskar var med.
Kanske kan det vara så att jag har mycket fritid?

Dock har jag varit produktiv idag. Hjälpte min morbror Sören (Sir N) att klippa en häck.
Det var kul att klippa av alla buskjävlar. Kände mig som en riktig man som sågade, högg och klippte av tjocka grenar med min mastodontsekatör.
Jag tror jag kommer bli seriemördare. För jag tänkte på vissa jag hatade när en gren var svår att få av så att jag fick extra energi.
Bland dem fanns:

Salem al fulfrisyr - behövs jag förklara varför?

Den äldre kocken i Findusreklamerna - Sluta vara så konservativ i reklamen. Ta in lite ny matkultur i ditt bakåtsträvande fula huvud. Ta av dig världens fulaste kockmössa också är du snäll. Jag hatar honom.

Den där nörden i Bonde söker fru - Prata så att man hör vad du säger förbannade "Tore från FCZ"-copycat!

De där enirotrollen - DÖ! DÖÖÖ!


Disposition i inlägget. Vart?

No comments: