Saturday, October 27, 2007

Salem al Fakeir 2



Sedan det förra inlägget har hatet succesivt ökat varje dag.


Det jobbiga med hatet är att jag verkligen inte vet varför.
Jag har tänkt och jag har kommit på en del anledningar som kan ha bidragit till mitt hat.

1. En person som är riktigt oskön är lik Salem. Så varje gång jag ser salem tänker jag på denna person och förutsäger i mitt eget huvud att Salemäcklet är lika vidrig som person.

2. Hela hans image känns så fruktansvärt falsk och påhittad.
Jag menar, INGEN kan vara sådär glad och sprallig hela tiden!
Om någon skulle gå fram till honom rycka av en lock av hans buskiga hår och säga att de hatade honom så verkar det som om han bara skulle le och säga: Nämen vad skojsigt hihi!

3. Hans röst. Den är ju faktiskt väldigt störande.
Låter lite som om han försöker härma Peter i family guy men misslyckas totalt.

4. Utseendet. Folk som har sådär onormalt rufsigt hår med mening har jag svårt att ta seriöst.
Det finns ju en gräns för hur rufsigt det får vara. Nån måtta liksom!
Munnen - också gräslig. Nåt behövs. Räls, blekning, munvatten?
Ögonen - är det någon med dålig mage som pruttat honom på vare öga?
Dubbelhakan - motivation not necessary

5. En uns av avundsjuka. Sluta vara så jävla multitalangfull!
Är det nåt du inte kan spela?! Får oss som inte kan spela nåt verka som värsta förlorarna.

6. Pappa dissade honom totalt när jag gillade honom vilket gjorde så jag lyssnade mer noga.
Därav upptäckte jag att det inte var så bra som jag trodde.

7. Prettovarning (mitt favoritord för tillfället).
Hans musik känns pretentiös. Sluta försök krångla till det!
Lite så att musiksnobbar bajsar på sig över hur coola de är som lyssnar på honom.

8. Varje gång jag lyssnar på musiken gör jag alltid en speciell min när jag härmar hans röst som faktiskt gör mig lite förbannad. Vet inte varför, förmodligen tvångstanke.

9. Han är lik ett troll.

Här kommer min imitation av Salem:


Det som gör bilden extra rolig är att jag faktisk blir snyggare än hur Salem ser ut i vanliga fall, när jag larvar mig.

No comments: