Monday, October 15, 2007

Tejp VS Hair part two

Stukade foten förra måndagen.
Skulle testa att träna idag med tejpad fot.
Smart och erfaren som jag är (ni vet, det har ju hänt förut - filmen där jag hoppar över ett elstängsel och dör i foten) så rakade jag smalbenet för att undvika det obarmhärtliga smärtan av att dra bort tejpen från foten och därmed utsätta sig för hårborttagningstortyr.
Där var jag smart och skar mig. Blood everywhere. Som man kan se på förta bilden.

Notera rakningen på smalbenet. Lent som en bebis rumpa.



Träningen gick bra och men jag hade rakat för lite så tejpen placerades där det var som mest hår. Nu har jag ångest över smärtan jag kommer få uppleva.


Det värsta är att jag vet att det kommer göra så fruktansvärt ont då jag har gjort det förut
Kolla här.
Samt att jag försökte rycka bort lite, vilken kändes som att få en nål intryck i varje hårsäck.
Här under kan man se mitt ansiktsuttryck under "testryckningen"




True story.

No comments: