Tuesday, July 8, 2008

Hela knasiga släkten


En bild från midsommar på min härliga släkt.
De enda som saknas är kusinLinnea och mästerbloggaren Love
(han som också är min bror) med flickvännen Kerstin från dalarna.
Vi förlåter dig Kerstin. Du måste ju få träffa din släkt också nu
när du kommer att bo i skåne och måste prrauata skieåånska.

De man kan se på bilden är min hysteriska bror som tar kort med mobilen.
Så gör han hela tiden. Det räcker med att man bara säger nåt kul så rycker
han upp mobilen och tar ett kort.
När man frågar varför brukar han säga:
"Detta är en sån grej man vill minnas ju din dummerjöns"
En annan gång tog han kort på min mobil och mms:ade mig:
"Jag har tagit din mobil, haha smaka på den"
Ja, humor har han också.

Mittemot honom sitter KusinThomas och hånskrattar åt mig som måste ta kort på släktsamlingen.

Längst bak till vänster sitter Thomas pappa och pekar finger. Det är ju också en detalj.

Han med parasoll på huvudet heter Per-Erik. Han har kallat Torsten flinck för mördarn.
Torsten svarade med att mumla Asplund samtidigt som han skakade på huvudet.
Det var på dramaten alltså. Ni vet, vi har kändisar i släkten.

Plus att farmor känner Fredrik Lindström.

Vår släkt är därmed liiite bättre än era släkter ändå.
Jag menar, hur många av era farbröder känner Peter Harrysson?
Just det, I rest my case your onion!

3 comments:

Anonymous said...

I hate you Kenny. I hate you so very, very much.

Anonymous said...

Californamjam

Anonymous said...

Fatty, sluta vara så bitter. Du skriver jättebra blogginlägg...