Sunday, July 20, 2008

Trött

Idag har jag verkligen gjort så lite man kan.
Plockat ur diskmaskinen och tittat på tv. That is all.
Vad är föresten problemet med tv-tablån på söndagar?
Alla är hemma på söndag och alla tittar på tv just då för att det alltid regnar på söndagar.
Oavsett årstid.
Jag fick titta på en repris av wild kids på barnkanalen.
Det var det bästa som gick just då.

Ljusglimten är batman begins klockan 21.00 på tv3.
Jim carrey som galen forskare som sedan blir "gåtan" vill man ju inte missa.
Han är rolig den där Jim carrey.

När jag skrev detta trodde jag att det var den filmen med Jim Carrey men så dubbelkollade jag och hade fel. man kan ju inte har tur någon gång inte.
Får väl titta på Hajen 4 istället...

Det här inlägget abbrevierat (nej jag har inte kollat synonymer i word) till en mening:
Tv på söndagar sucks ass.

1 comment:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Du behöver inte kolla synonymer i word...