Friday, July 25, 2008

Och vinnaren är...

...av min bokstavera Hannes-lek är Daniel Hugestam som jag tycker fångade min och min bloggs karaktär bäst. Kolla hans kvasiintellektuella prettoblogg här.
Här är hans vinnande bidrag:

Häcklande
Avskyförmedlande
Negativ
Nedvärderande
Egocentrisk
Surunge

Andra som tål att nämnas är Mallan som faktiskt rimmade sitt bidrag eller BrorAxel som valde att gå den rätt väntade men ändå väl genomförda "Hannes dricker massor alkohol"-vägen.
Antons tjej, tror hon heter terese, var för lat för att lägga upp sitt förslag (hon skickade bara på msn) så hon fick inte vara med. Detta är beklagligt då hennes var bland de bästa.
Tror också att Kerstin hade haft chans på seger men hon tyckte visst det var viktigare att hålla på med sin flytt till skåne.

Bästa interna skämt var Erik Eneroths första N.
N - Nu ska det bli gott med pizza.
Hans tröstpris blir en rysk sjöman vid värtahamnen.

Här kan ni kolla alla bidrag igen:
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6005115298232230149&postID=5005865845204740503


Nu ska jag sova och sen blir det badvakta himnabadet imorrn.

1 comment:

Anonymous said...

VARFÖR FICK INTE JAAAAAG NÅT PRIS?? SCHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYST