Wednesday, July 2, 2008

Skitsnack - Det nya svarta

Var på CoopKonsum nyss.
Vi bröddisken hörde jag två anställda prata om sin medarbetare.
Jag gömde mig vid digestivkexen.
Mycket kul var det.
Det var högstadienivå på det hela.
Det jag hann höra var att nån kille, förmodligen nyanställd, hade dålig humor och luktade svett.
Väl framme i kassan hörde jag en manlig kassör dra ett skämt i stil med:
Ja men alla vet ju att polarbröden kostar 29.90 höhö.
Den andra kassörskan skrattade lite för att vara snäll medan hon gav blickar till nästa kund.
Jag antar att det är han som är den nya då jag inte har sett honom någon gång samt att han drog det där "skämtet"
Såndär mobbing/skitsnack tycker jag är kul.
Det borde man ser mer av.


Och föresten så är allt det här jag skrev en lögn.
Påhittat allsammans.
Så nu läste ni lite i onödan.
Det är bara första meningen som stämmer.

1 comment:

mallan said...

Du är sjuk Hannes! :P