Tuesday, July 29, 2008

Hugestam

Hugestam vann ju min tävling för några dagar sedan men nu förstår jag att jag gjorde ett rejält misstag att kora honom som segrare.
Han kräver nämligen mer i pris, den lille girige juden som han är.
Jag ansåg att äran är tillräckligt som pris.
Detta var hans svar på msn:

Huge - "Ashes to ashes, funk to funky" säger:
jag har alltid ansett att äran är det minst ovärda priset. numera har jag omvärderat detta. nu anser jag att äran är det ovärdaste priset endast i tävlingar där vinsten inte bringar nån särskild ära, vilket är fallet i detta exempel. således: ett mer värt pris...tack.

Sedan fortsatte han med att ge förslag på priser:

Huge - "Ashes to ashes, funk to funky" säger:
du måste hylla mig i din blogg varje dag i en vecka
Huge - "Ashes to ashes, funk to funky" säger:
det kör vi på


Förutom att han inte verkar har förstått det här med versaler i början av meningar (skyll inte på msn ditt latärsel det får bara jag göra) så visar detta att han inte är värd en seger och därmed tar jag tillbaka det jag sagt.
Hugestam förtjänar inga priser.
Möjligtvis årets minst ödmjuka- eller dagens ris-priser.

Nya segraren får istället bli min bror Axhole.
Grattis brorsaaan! Du får äran OCH en artois nästa gång jag kommer och hälsar på.

7 comments:

Hugin said...

Läsarna uppmanas bortse från dagens inlägg på grund av skribentens uppenbara bristande intellektuella kapacitet, vilken erkänns nedan:

"Godzilla Hårdisksson säger:
jag fick snefylla"

Hannes, du ÄR snefylla. I rest my case.

Hannes Asplund said...

Han har lärt sig versaler nu.
Det lärde jag mig också i lågstadiet.

Anonymous said...

Kungligt inlägg Hannes!

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Tackar ödmjukast för omnämningen.

Anonymous said...

Va fan! Nu när jag lagt ner tid på det här så vinner jag inte ens?? Jävla kuk.

Anonymous said...

Ang!
Bra att du skrev 8 dagar efter alla andra då...

Anonymous said...

Bättre sent än aldrig! Jag är för fin för att göra saker i tid.