Monday, July 14, 2008

Älskar tommy och karl

De kan förhoppningsvis lösa mitt problem.

Annars har jag varit på arbetsförmedlingen idag samt suttit i kvav bil.

Arbetsförmedlingen står för övrigt för:
A - Aarå det finns arbete, men inte till dig
r - Rikligt med jobb finns det här som inte du får dock.
b - Bäst för dig att du inte kommer hit för åt dig har vi inga jobb
e - Eller hur att vi har jobb! NOT!
t - Tror du att vi tänker ge dig jobb!? HAH!
s - Sug min kuk du får inget jobb av oss
f - Fattar du hur mycket jobb det finns här som inte du kan få
ö - Öh du, vill du ha jobb? Gå någon annanstans då!
r - Rackarns mycket jobb här även om det är omöjligt för dig att få
m - Massor jobb här men du får dem inte.
e - Eru go eller!? Inte jobb till dig eller!
d - Du kan va inga jobb!
l - Luktar det gott? Det är lukten av jobb som inte du kan få.
i - Inga jobb till dig här inte.
n - Njaaaaaa inga jobb idag heller.
g - Grrrrrymt mycket jobb. Ne jag skoja.
e - Ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio engla
n - Niklas du vet? Han har jobb men det har inte du.

Vad är er tolkning? Skriv en sånhär som jag nyss gjort. Fast det ska inte vara arbetsförmedlingen utan bokstäverna i mitt namn.
Hannes heter jag för er som inte vet.
Roligast vinner (gärna grov humor)
Vinnaren får en kram (jag är fattig)

Exempel för tröga:
H - Han är bäst
A - Asplund är världens bästa efternamn
N - Nästan lite för bra
N - Nej han är inte sämst utan bäst
E - Engla
S - Surt sa räven om rönnbären.

9 comments:

mer bara ebba said...

H Häxad (förhäxad)
A Anders Eklund
N Nej, det blir inget på UFR
N Nja, lite kanske
E Ebba<3Hannes for the win?
S Snoppextrakt

Anonymous said...

H Han lägger bajs i maten
A A to the SUM
N Nu ska det bli gott med pizza
N Nigger stole my bike
E Erik <3 Hannes for the win?
S Sick! Gross!

Anonymous said...

H hej hannes
A amen lägg av
N nej ja vill inte
N nej ja vill dricka öl
E ensam?
S säg inte så
/hey joey

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Hembränt
Alkis
Norrlands Guld
Nersupen
Explorer
Suput

tina.cg said...

H-Han är ofta onykter
A-Alkoholist?
N-Nykter extremt sällan
N-Nämen Hannes har du en hel sjuttis ikväll igen(på en söndag)
E-Ehhhhhh...är det ljud som oftast kommer från Hannes mun.
S-"Sprit är det ENDA man behöver"citat från Hannes Asplund

//Vänliga hälsningar Dj Rajna. PS. kolla även min helt nystartade blogg http://tinacg.blogspot.com/ Inte så rolig i dagsläget men den kommer att bli!...OBS!jag väntar med spänning på uppdatering av CP-listan efter att din CP-dator är reparerad.KOS og KLEM DS.

mallan said...

H Han har pappan med äpplet som delas
A "Apor i baren" brukar ofta citeras
N Nära explodera av dissningar på Peace&löv
N Nej alldeles för mycket gaser kom ur hans röv.
E En kväll på 55:fitta'N han gärna spenderar
S "schips"-finsmakar'N in på fester gärna spatserar

Observera att det faktiskt rimmade!!!

Anonymous said...

Han är som en iller, svår att FÅNGI
JAAAAAAAA!

A(Ä)GGE!!

Naken under vinkvläljjjaaaaaaa

N (kommer inte på nåt)

En som kommer ut ur garderobennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Schysssssssssssssssssssssssst!

Hugin said...

Häcklande
Avskyförmedlande
Negativ
Nedvärderande
Egocentrisk
Surunge

Anonymous said...

H- Heil Hitler
A- A, men det kan väl inte jag ta nåt ansvar för?
N- Nekrofil
N- Nej, men det är ju du ju, Det är du som är HAN!
E- En jävla fitta
S- Stackars jävel