Tuesday, November 20, 2007

En fördom

En fördom jag har är att timbuktu har dålig andedräkt.
Själv tycker jag mycket om botten is nådd, generellt och många fler av hans låtar.
Så det handlar inte om att jag ogillar honom.

Har också sett honom tre gånger också. De första två på hultsfred när det var värmerekord i sverige så att jag inte kunde njuta utan svettades och den sista i roskilde som jag inte kommer ihåg. Alla gånger har jag fått höra att det var sjukt bra konserter.

Men jag tror det grundar sig i videon till "Alla vill till...osv" när han sjunger i början.
http://www.youtube.com/watch?v=OzSsDDn7Sxc - Hatar youtube när man inte hittar rätt version.

Det är nåt med munnen. Typ gödsel och gammal pizza.
Synd att jag ska haka upp mig på en sådan skitfördom över en sådan bra låt/artist.

But that's me.

PS. Han med dreads i Black eyed peas (Will i am typ) äter bajs, det ser jag också på hans mun.
Nu grundar det sig inte i nån fördom. Det är fakta. Han äter fekalier.

No comments: