Friday, November 23, 2007

Salem al Fakeir 3

Nu har har varit i Linköping också.
http://www.corren.se/archive/2007/11/22/jgyztua8no387b9.xml

Tagit ut ett par godbitar ur intervjun.

I förtexten:
– Du vet, kända personer är egentligen bara karikatyrer.
Folk ser bara mitt stora hår.

Inte jag, jag ser ditt fula ansikte också. Sen ser jag rakt igenom dig för du har stulit allt!


/.../För repar gör han. När jag frågar hur mycket han kan ha övat
allt som allt i sitt liv skrattar han bara.
– Haha, jag har ingen aning. /.../

HAHAHAHAHA JÄTTEKUL!!!!!

/.../Och så har jag blivit bättre kompis med min röst./.../

Jasså så du var ovän med den förut? Det låter så iaf.
Jag är också ovän med den.
Då när du är vän med den kan du ju börja göra musik, bra va?


/.../Salem al Fakir pratar snabbt och har lätt till skratt. Han ser genuint glad ut när jag säger att jag tycker att han har ett bra engelskt uttal (”vad kul att du säger det, du vet jag är jättedålig på engelska, kan inte stava eller någonting”). /.../

Falskhet! Sådär glad är man inte. Illa att han lurar så mycket folk.

/.../Haha, ett russin! Men jag spelade och fick mitt russin. Precis som en hund./.../

Aa det var ju ett roligt minne!


PS. När jag använder mig av /.../ vet jag inte om jag använder dem rätt. Det kändes bara proffsigare att använda dem.DS

PPS. Russin! HAHAHAHAHAHA!.DDS

No comments: