Tuesday, November 27, 2007

Hockey on summer tour

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1342244.ab

Kolla på bilden. Den får mig att tänka på en låt/frisyr.
Här kommer texten:

Med en Starlet i handen och hårstrån i min mun sitter jag hos frisören Sören.
Kitty har köpt ponny och plötsligt är jag klar -Tack och hej, frisören Sören.
Vi går förbi en blankpolerad Chevrolet. Och vad får jag seee-eeeee?

Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla

Nu står vi här och hoppar på Fridhemsplan Station, DLK on tour i Scandinaivium.
Kommer aldrig Mart nån gång, vi sa ju klockan två! Nu kommer vi för sent till Scandinavium.
Det kommer fram en jeppe och han säger: -Hej. Då går det upp för mii-iiiiiiig!

Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla

I Göteborg fick Mart nya loafers… och en läderslips.
Vi såg ett plakat, i Scandinavium var det derby, så vi gick dit och sååååå-åååååååg..

Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor
Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillor

No comments: