Friday, November 30, 2007

Reklamhat

Reklam för malteasers. Det där godiset med nåt sjukt doppat i chocklad.
Två tjejer står i en kassa med en fläkt på ena sidan.
Tjej ett lägger en rund chocklad på kassan som rullar fram tack vare fläkten.
När den kommer fram till tjej två tar hon upp den, stoppar in den i munnen, avvaktar nån sekund, biter. Sen börjar båda skratta.

Den reklamen hatar jag mest ju nu.

Vad är det som är så fruktansvärt kul? Sen har den reklamen typ gått sedan februari eller nåt.
För varje gång jag ser den reklamen blir jag mer och mer sugen på att köpa maltesers, åka till tjejernas bostäder, vänta tills jag ser dem gå ut. då gå fram och brutalt kasta kulorna på dem.
Sen när de ligger ner ska jag myla dem med kulorna och skrika:
Inte så jävla roligt nu inte, va?!

Sen tar jag en kula, stoppar in den i munnen, avvaktar nån sekund, biter. Sen börjar båda fnittra. Fast hon gör det av rädsla.

No comments: