Saturday, April 19, 2008

Han med mannekängen

En liten fågel viskade i mitt öra att en viss Esh hade mannekängat på någon nation i Uppsala igår.
Här kan vi se hans del:



Kort intervjuv med mannen i fråga:

Hur känns det?
Nja, det gick väl sådär.
Det är ju aldrig kul att ramla på catwalken, som jag brukar säga.

Gjorde det ont?
Inte första gången, men andra gången sved lite.
Sånadära friktionsbrännsår på knäna du vet.

Vad gick fel?
Jo, mina skor var rätt höga och tillsammans med mina smala anklar så blev det väldigt svårt att hålla balansen. Till mitt stora förtret.

Helhetsintryck?
Skojigt var det ju. Även om jag föll två gånger.
Fick mycket stöd av alla inblandade också.
Han som höll i det hela sa att han skulle höra av sig till mig om det blir några mer modeuppvisningar. Så jag hoppas hoppas.

Slutligen, vad önskar du dig nu?
Platta skor så jag slipper ramla hela tiden, haha.

No comments: