Thursday, April 24, 2008

Magkänsla schmagkänsla


Igår hade jag bra känsla - det gick bra.
Idag hade jag dålig - gick ännu bättre.
Vad menas med det?
Magkänslan har såndär celebral pares.

Tillbaka till jobbet nu.
Måste skriva om en del nya karaktärer som jag stör mig på...

Killen som väljer varm chocklad istället för kaffe.
Är han såndär rumpdykare eller?

Den etusiastiske
Verkar faktiskt tycka att det här jobbet är roligt.
Han njuter av att ringa och vill gärna diskutera jobbet på rasten medan vi andra vill dö/åka hem.
Han som använder sig av uttryck som är sååå 2006
Shit pommes, nice price, gott mos osv.
Jag blir trött och vill slå.

Hon som har kråknäsa och pratar som om hon har deg i halsen.
Behöver inte säga mer.

Puckot.
"Vart var Berlinmuren?"

Alla som fortfarande diskuterar LHC.
Hockey är ingen sport.


Sen vill jag presentera mitt första stöldgods från jobbet:

It's not much, but it is something!
Det är bara början på min nya hobby - jobbstölder.

No comments: