Sunday, April 27, 2008

Söndags

Började skriva en sak i söndags när jag var halvtrött/bakis och mamma smällde i alla dörrar och gjorde alla tänkbara oljud. Men jag slutade skriva då farmor och farfar kom hem och lät datorn med bloggsidan stå på. Någon (jag gissar min far) fortsatte skriva på mitt inlägg men måste ha avbrutit sitt skrivande. Sen kom jag upp och såg till min förvåning:

Detta skrev alltså jag:
Finns bara ett ord som kan beskriva de ljud mamma gör...

Här kommer då pappas fortsättning:
...när hon fjärtar: vedervärdigt. Själv tycker hon att de är fjäderlätta och inte luktar alls, men jag blir sjuk av dem,


Min pappa är alltså värre än mig. Iofs vet jag nu vad jag fått min idioti ifrån.
Det värsta är dock att han inte var klar.



Nej idag blir det valborg och imorrn blir det raka mig.
Dagens hurtlåt: Alphabeat - Fascination

1 comment:

Enevroev said...

Bästa inlägget på länge. Publicera Lollos vidare visdomar NU!