Sunday, May 4, 2008

Gyllene Dojjan

Var för första gången med på lambohovs if-traditionen Gyllene Dojan igår.
Det är alltså en fotbollsturnering där man dricker öl.
Mitt lag kom sist men vi kämpade väl och fick alla domslut och sådär emot oss.
Plus att alla andra fuskade.

Jag fick lakritsshot ur nån dunk. Sen blev det visst lite svart ett tag.
Jag snodde bl a nåns kalsonger och spydde lite granna.
Sen blev det bra igen och jag gjorde en stark comeback om ni frågar mig.
De där kalsongerna gick sönder senare på kvällen p.g.a wedgie från de äldre herrarna i laget.
Ska köpa nya kalsonger åt Emil nån gång.

Sen blev det lite stan och lite Platens och sådär. Det var väl trevligt.
Som vanligt gjorde jag av med sjukt mycket pengar.
Längtar till lönen i maj.

Imorse slog jag rekord i bakisågren dessutom.

Nej nu ska jag, mot min vilja, plugga äckelteori.
Kommer gå åt helvete det där.

3 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Trodde du inte blev bakis längre... Kanske tog ut segern i förskott, månne?

Anonymous said...

Ja. Hade visst hybris.

Enevroev said...

Hoho, din vackra wedgie var vacker å så va.