Wednesday, May 7, 2008

Obetalbara saker

1. Tvätta nyklippt hår (speciellt när man har haft Staffan Olsson-långt)
Mor och far kommer spara in sjukt mycket i schampokostnader nu.

2. Torka nyklippt hår som är nytvättat.

3. Öppna första ölen på olika ställen såsom festival, förfester eller bara när man grillar.
(Eller bara öppna en öl i allmänhet kanske)
Låter gott, ser gott ut, smakar gott osv tills alla sinnen är med.
Inte sjätte sinnet dock. Jag hatar honom.

4. När man får in sin mat på restaurang.
Tänker främst då på kebab och pizza.
Eller varför inte kombinationen kebabpizza? (höhö)

5. Lägga sig i sin säng för att man fryser.

6. Smaka på nya chips och upptäcka att de faktiskt är godare än estrellas sourcream and onion.
(Jag vet! Det låter omöjligt)
Hände häromdagen. Det var nån ny ostsort. Jag blir lite rörd när jag tänker på hur goda de var.

7. Äta is.
Underskattat när man inte har nån munchies hemma.
Not quite ice cream not quite water but still very tasty.

8. Döda myggor
När man lyckas smälla en jävel. Är man någonsin mer nöjd med sina reflexer än då?

Idag - 75 situps och 25 pushups

1 comment:

princess said...

WORD! fast fan. jag brukar va rätt arg när jag får min mat. för det tar så jävla lång tid. du vet.