Friday, May 9, 2008

Studentskiva igår

Det var möcket kul. Temat var 80-tal.

Min utklädnad var Christer Pettersson.

Antons var att se ut som en sångare jag hatar.

HandbollslagsJesper var att ha en gay frisyr och turkos skjorta.

Adam var globen. Sjukt bra.

Antons tjej såg ut som Melanie B i Spice girls i håret.

Ebba var en blandning av flera saker kommer inte ihåg exakt vilka. Madonna var det lite av iallafall.

Nån var Pacman.

Sami på var jude. (Nej jag nazihetsskojar inte. Han ÄR faktiskt jude, på riktigt)


Ska lägga upp bilder och Antons och mitt tal senare.
Talet var out of this world. Lite för bra när jag tänker efter.
Lite för bra för att publicera för er vanliga människor.
Nej det blir inget. Tyvärr.

2 comments:

Anonymous said...

vårt tal är för bra för oss själva. genier.

Anonymous said...

Boka studentskiva eller Er studentflak via http://www.minstudent.se, de har ett brett utbud för studenter!