Wednesday, November 26, 2008

Folk i min närhet som borde blogga

Charlie Switzerland (Carl Schweiz i folkmun)
För att han har det inom sig. Och för att han är en man som utbildar sig till en sjuksköterska (Hur jämställt är inte det?)
Tror dock en övervägande del i bloggen skulle handla om Lasse Winterdäck och nyheter angående honom.
Förslag på bloggnamn:
CS - Som dataspelet fast med Lasse istället för våld.
Eller Carl "JD i scrubs" Switzerland - Certified male nurse
Eller Carl - Ett uppslagsverk om Lasse W.

Ang (Angelica Callin, rätt töntigt namn jag vet. Man kallar henne Ang eller Angie)
För att hon är den sjukaste tjejen som finns.
Och för att jag vill läsa när hon skriver om saker/människor hon tycker är vidrigt/vidriga.
Samt när hon skriver om bajs och sånt.
Förslag på bloggnamn:
ANG - Once you go Ang, you die and have to answer to the dark lord
ANG - Knark och sylt
ANG - Kraaa!

Martin Bengtsson (Trogen vapendragare sedan högstadiet)
För att han jobbar som sopgubbe på återvinningscentralen i ullstämma.
Och för att han har hästsvans (Det är coolt på alla killar utom Anton).
Förslag på bloggnamn:
Martin B - Jag har carlingsfrisyr
Martin B - Mitt liv som sopgubbe

Per Asplund (Min kusin)
För att han åker såndär rullbräda (alla dessa nymodigheter), och är bra på det.
Men också för att han är helt jävla insane.
Eskilstunabor vet ni. Inte att leka med.
Visste ni till exempel att Jackie arklöv kommer därifrån?
Det gör han iofs inte (han är bosnier) men det skulle kunna vara sant. Tänk på det.
Förslag på bloggnamn:
PeeWee - Skate or DIE, motherfucker!
Perra - Snattar skateboardlim för min överlevnad
PerA - Sponsra mig då för helvete!
Sen kan ju Per loopa den här låten som bakgrundslåt.

Erik Eneroth (Han den söta, ni vet)
För att han är så ful i munnen (inte bara alla missbildade munsår från den uttagna rälsen) när han och jag försöker bräcka varandra med grovheter.
Sen nu när hans våldtäktsman till bror aldrig bloggar borde ju någon ta över facklan.
Kom igen nu din lilla variga vårtinfekterade kattpenis (Din tur, Erik).
Förslag på bloggnamn:
Erik - Den sanna vägen till munherpes
Erik - Taco Taco! Burrito Burrito! Taco Taco!
Erik - mhfmehmafmehfemhamfhfamehhfmhhf (Så låter han när han skrattar)

Pappa
För att han skulle kunna klaga på att saker inte fungerar (datorn,digitalboxen osv)
Och för att det är kul att höra honom klaga på kollektivtrafik och andra vanliga företeelser i vardagen. Dock får han inte starta bloggen innan jag åker till Oslo för då kommer den bara handla om mig.
Förslag till bloggnamn:
LarsO - Rör inte min whisky
LOA - Du som är bra på dator förklara nu för mig, jag som inte är så bra.
Eller vill du bara ladda ner för eget bruk och inte stödja FRA.
Dela med sig eller fråga en vanlig fråga får man tåla..osv
Papa L - Som Papa D fast utan allt hustrumisshandlande och mer skäll på Hannes

Mormor
För att det alltid är lika kul att höra om hennes nya flörtar som hon träffar på dansbanan.
Sen kan hon också publicera massor recept på god mat som jag kan härma.
Skulle också vara kul att höra henne recensera olika moderna Tv-program.
Synd bara att hon inte har någon dator.
Förslag på bloggnamn:
Mormor - Dansbanans okrönte drottning.



Se så, börja blogga nu!
(Glöm inte att ge musiktips på inlägget nedanför, ni som inte gjort det (Axel, Loke, Kerstin, Erik, Anton, Antons tjej))

6 comments:

Anonymous said...

Anton är snygganton, ingen slår det!
Du kan ju alltid ladda blunk till norge, du gillar ju lokala band.

Anonymous said...

Jaaa! Mormors blogg skulle bli bäst i Sverige. Kan man göra en ljudblogg?

Enevroev said...

Ta dig Hannes, anledningen till att jag inte bloggar är att ingen LÄSER. Sånna problem har inte du. Fittnylle.

Anonymous said...

Jag skulle läsa din mormors blogg jämt, och jag tror att resten av Sverige skulle göra likadant

"Idag var jag i Kristianstad och hälsade på mitt favoritbarnbarn Love. Vi gick på restaurang och där var det en jättesöt servitör. Napp direkt!"

Anonymous said...

om jag inte redan hadde en blogg hade jag varit n
med?

Anonymous said...

Skinkbloggen