Sunday, November 9, 2008

K-utmaningen

Kerstin utmanade mig på sin blogg.
Jag måste skriva fem saker jag gillar med mitt utseende och fem bra egenskaper jag har:

1. Mina buns of steele - Hockeyrövar kan slänga sig i väggen och dö från inre blödningar.
2. Min vänstra lilltå - Den är liten och nästan lite oskuldsfull. Gillarn.
3. Fuck you-fingret (långfingret) - Jag får en perfekt fuck you-hand när jag sträcker upp långfingret mot folk. Den måste ju få vara med.
4. Mina vadmuskler - Älskar dem. Vill ligga med dem.
5. Mina läppar - Måste ju ha något från ansiktet också. Mina läppar blir aldrig nariga och därför slipper jag använda lipsyl och annan skit. Det är ju positivt.

Och sen fem bra egenskaper:

1. Jag är rolig. Lite för rolig för mitt eget bästa. Ser ner på folk som inte är roliga.
Alla som inte skrattar åt mina skämt är hagamannen.
2. Ödmjuk. Är så extreeeemt ödmjuk. Lite mer ödmjuk än alla andra till och med.
Är bäst på att vara ödmjuk av alla jag känner.
3. Snäll. Folk tror det iallafall. När de inte ser tar jag saker eller slår sönder saker som inte är mina. Men det är ju vad alla andra tycker som räknas, don't ya think?
4. Bitter. Det tycker jag är en bra egenskap iallafall. Det är rätt kul att vara bitter ibland.
Men det är ännu roligare när andra är bittra. Dock finns det en hårfin gräns mellan att vara bitter och att vara en bitterfitta. Så man får akta sig så man är bitter åt rätt saker och på rätt tillfällen.
5. Livsnjutare - Det är bra att vara slapp och oföretagsam.
Då slipper man försöka komma på en femte bra egenskap om sig själv till exempel.


Nöjd nu Kerstin?

2 comments:

Kerstin said...

Mer än.... Du skrev mer än jag någonsin kunnat drömma om. Fast innehållet var ganska precis vad jag trott, förutom lilltån, har nog aldrig tittat ordentligt på dina fötter. Bild?

Anonymous said...

lilltå fetish?