Sunday, November 30, 2008

Tack för mig tills vidare

Imorrn drar jag.
Vad händer med bloggen?
Jo den kommer vara kvar, men jag kommer bara skriva i den när jag har tillgång till dator.
Det kommer vara sjukt jobbigt men så får det vara.
Jag kommer dock försöka skriva i
http://flytillnorge.blogspot.com så mycket det går.
Där kan ni läsa om hur det går.

Så den här bloggen tar en paus.
Jag ska hämta inspiration and such och sen komma tillbaka.

Jag avslutar med ett skämt:
Vad är det för skillnad mellan en död råtta och Salem?
Svar: Ingen alls.

Och en tanke:
Stevie Wonder var blind.
Salem kan se. Ändå så gör han precis samma musik, fast lite sämre.
Så bra kan man väl inte vara då?
Om man kopierar en blinds musik rakt av men lyckas göra det sämre...

PS. Under tiden jag skrev detta kom pappa in och påminde mig om att städa rummet.
Kanske ska städa lite ändå. Det är ju snart jul och allt. Får bli min julklapp.

3 comments:

Anonymous said...

Skulle inte du till Norge eller nåt sånt?

Anonymous said...

Var ju tvungen att rösta "Inget" om du skriver att alla kommer ta den. Fitta.

Anonymous said...

Din norgeblogg är sämst, jag tänkter INTE (verkligen inte) skaffa nån bloggskit bara för att kunna kommentera. Fixa eller va utan