Sunday, November 2, 2008

Helgen

Den började bra med Halloweenfest möter maskerad möter dubbel födelsedag hemma hos Ebba.
Jag klädde ut mig till något både skrämmande och skrattretande, nämligen en brat.
Inte så orginellt osv men det funkade tycker jag.
Folk var utklädda och verkade taggade.
Axel kom och såg riktigt hemsk ut i sin gingerperuk och vita mask.
Britta tog konceptet "hålla låda" till en helt ny dimension.
Hon höll bara inte i en låda, hon VAR en låda också i form av rubiks kub.
Antons tjej var julgran, vi glömde ha plundring och kasta ut henne i ån.
Sen var det massa mer folk. HulkRobin t ex. Han var grön.
Alkoholen började ta ut sin rätt (Anton spydde klockan 21.00) så efter ett tag
drog alla in till stan och splittrades åt höger och vänster.
Efter lite omkringspringande och diverse fyllekäk var vi nöjda så jag och britta i lådan gick tillbaka till Ebba och var rädda att få stryk av snefylla-Ebba.
Aldrig varit så rädd.
Sen kom Martin och pratade om fistfucking.
"Martin, är du vaken?
- Fist!"


Dagen efter var det nytt rekord i baksmälla. Alla såsade och åt fett.
Jag försökte powernappa en miljon gånger utan att lyckas, därmed blev jag ännu mera sliten.
Lyckades till slut få i mig tre kvadratcentimeter lövbiff som jag idisslade på i 5 minuter utan att konsistensen blev bättre. Det smakade got.

Blev senare övertalad av Ebbajäveln och Antons tjej att stanna kvar på stan och dricka vin med en bisexuell finska som hette (cinco de)Majo.
Jag hade ingen karaktär så jag stannade såklart och härjade med dem.
Kvällen fick gå under namnet århundradets återställare.
Citronvodka är jättegott att shotta!*räcker upp handen**
Sedan gick vi ut och Antons tjej blev vinglig.
Jag körde på lodis-stilen med min musikklasser-skjorta och rufsigt hår.
Gick hem hos alla brudar. *Räcker upp hand igen*
Sedan kom Anton och skjutsade hem oss efter mellanlandning på statoil.
Jag försov mig sedan idag till samlingen för bortamatch mot Hultic.
Vi förlorade stort så det var helt klart värt att ha borta match igen *Räcker upp båda händerna eftersom det ar bitterironiskt*

Helt okej helg.

PS. Erik, hur var det i Vingåker?
Var du på säfstaholms slott?
Har hört att det ska vara något utöver det vanliga.


*Man räcker upp handen när man är ironisk, brorsan har lärt mig det

4 comments:

Anonymous said...

nothing about me...

Enevroev said...

Var gurkburgaren god? Jag har inte hört något om den än!

Anonymous said...

Feting kul fest de där. Synd att vi inte fick reda på svaren på frågorna, de blev ju ganska meningslösa.

Anonymous said...

jag vann tävlingen. med mitt lag förstås.