Tuesday, September 16, 2008

"Ingen big deal"


Jo det är fan en big deal! 12 kronor för cheese är helt åt helvete.
Och vem fan köper en såndär jävla vanlig hamburgare egentligen?
Jag känner ingen. Om om jag gör det är risken stor att jag hatar den personen väldigt mycket.
Kan de inte göra reklam för att tar så lång tid på på donken också?

Ett scenario:
"Hej jag vill ha två cheese utan beskvidrig gurka tack"

"Visst...dina cheese blir klara om cirka 45 minuter. Går det bra att vänta?"

"Absolut! Vad snabbt ni jobbar!"

"Jo, vi är ju en snabbmatsrestaurang"

"Haha"

"Tihi, det blir 67 kronor"

"Billigt!"

"Jag vet visst är det?!"

"Ja! Nästan som ett rån, fast tvärtom!
Men du, jag ska fixa en sak på banken. Kommer tillbaka om trekvart dårå."

"Gör du det. Syns!"

Efter 45 minuter

"Nu är jag tillbaka!"

"De är klara snart"

"Härligt!"

"Ge oss 10 minuter bara."

"Aiiight!"

Efter 10 minuter

"Varsågod! Smaklig måltid och välkommen åter"

"Tack så mycket!
Kan ju lika gärna passa på och beställa nuggets till nästa vecka.
When in Rome liksom"

"Hur många?"

"Nio, tack"

"Då blir det 2 veckor"

"Kommer om två veckor då"

"Hejdå"

"Hej"



Det här gör jag om dagarna. Vad gör ni?

5 comments:

Anonymous said...

men jag äter vanlig hamburgare. fast den har väl alltid kostat 10 kr?

Anonymous said...

jag äter vanliga. jag hatar Dig, hannes.

Anonymous said...

Två stycken nya till min hatlista.

Anonymous said...

Tim gillar inte smält ost, så hata honom också

Anonymous said...

Tre.